Pazar, Haziran 10, 2012

en neonlu/en safiyane tu youuuuuuuuuu!




Haziran insanını severim,ikizler burcu insanını severim .Bir ikizler burcu olarak en sevdiğim arkadaşlarımın.da birer ikizler mensubu olması tesadüf mü?Çok ortak zevklerimiz ve beğenilerimizin olmasının yanında bizi ayıran tek nokta; doğum günü pastası istemeleri.Dağın tepesinde 'bana basta bulun' diye tutturmam mesela:)Ama olsun 'arkadaşımız,gardaşımız,bacımız' diyerek doğum günü şımarma seanslarına hakkı vardır hakka tapan dedik.
Ben doğum günlerimi tek başıma kutlamak ve kendimle kalmaktan hoşlanıyorum sanki(manita olsun olmasun,kanka kaynasın kaynamasın böyle bir kendi kendimle en sıradan günü yaşama isteği).Facebook ''iyi ki doğdun,mutlu yıllar cnm'' mesajları yeter artar gari ,kısa günün dost kar-ı oluyor.Telefondan bile hoşlaşmıyorum yane.Strahd von zarovich'in felsefesine mi geliyorum yoğusaa; "ölüme bir yıl daha yaklaşmamı mı kutluyorsunuz ibneler?" der kendileri.