Perşembe, Haziran 14, 2012

infrared&ultaviole>çinko oksit&titan dioksit'e karşı*


Güneşe mesafemi korumaya çalışsam da lekeler kapıda bekliyor gibi hissiyatlar içindeyim.Son 3 senedir daha dikkatli olmaya çalışıyorum.(annemde güneş lekesi var,ya bende de olursa paniği).Ve bu son 3 sene içinde aldığım yüz koruma kremlerinin yapısı bir türlü cildimle uyuşmamıştı.Çoğğğ önceleri vucudum için aldığım (nivea)yağı suratada kullanıyordum ama baktım minik kahverengilikler göz kırpıyor 'enemmmm'dedim.Akabinde şu bilindik Fransız eczane markalarını denedim; çok yağlı gelip,cildi bloke ettiği için mini sivilcelere sebiyet verdi.Ama bu üründen o kadar memnunum ki sizinle en acilinden paylaşmak istedim.Hani benim durumumda olanlar varsa bilsin diye.Cumlaude lab.;karma ciltler için,parlamayı önleyici ve yapışmayan.Ferahladım ve üzerimden bi yük kalkmış gibi hissediyorum.Umarım güneşe laf geçirebilir.

Diğer bir sorunum ise;plajda her çekilen fotoda kımızı,yağlı suratla çıkmamdı.Güneşin altında yapış bi sıfat.(Çünkü daha önce seçtiğim ve ya bulabildiğim ürünler suratımı bu hale getiriyordu).Bu renkli nemlendirici kıvamında bi şii.Kocamanıda var bunun ama ben minik aldım ilk tanışma tedirginliğiyle.Niyahh.Bu compacto inanılmaz bi şey arkadaşlar;güzel ton veriyor ve yine 30 korumaya sahip.50 faktör olanı.da vardı ama 50 faktör lafı çok korkutucu geliyor bana.Sonuçta hepsi kimsasal 50'de 30'da,ha bi eksik ha bi fazla ;sistem bizi çok fena köşeye sıkıştırdı.Allahın güneşinden korunmak için para bayılıyoz.Ne o,leke olmasın.Ne o,ozon delindi.te allam ya.



mininot:Kesinlikle reklam içerikli bir post değildir.Bu konuya 2005'den bu yana  takık ve tepkisel olduğumu beni okuyan herkes biliyordur umarım.Ben şahsen bloglarda önerilen bir çok şeye reklam olduğu için inanmıyorum(çünkü bu mailler bana da geliyor;bizden bahset sana beleş ürün yollayalım gibi ama inanın geri bile dönmüyorum maillere).O yüzden bunu bir 'tavsiye ve tecrübe edilip beğenilmiş' postu olarak alın.Ve kullanıp güzel güzel kulaklarımı çınlatın.Çüzzz leydi and gentıl.