Cumartesi, Nisan 06, 2013

hulalop gibi çevirsin hayat beni*





Taslak kısmında 3 yollanmamış ve yarım kalmış post gördüm.Ne zaman açtıysam yarım kalmış.Tekrar yollama gereği bile duymadım çünkü yazdığım her eski yazıya kendimi çok yabancı hissediyorum.Geçen aylarda boş ve sanırım canımın sıkılmış olduğu bi anda arşive şöyle bi bakıyım dediğimde daha da net anladım bunu.Sanki başka birinin yazılarını okuyordum ve işin korkunç tarafı bazı yıllara kendimi çok çok yabancı hissettim.İnsan kendine yabancı gelir mi ya,sanki başka birinin bloğunu okuyordum.Çok garip.İnsanoğlu totalde garip ama hayatın da altta kalır tarafı yok.Ne çabuk değişiyoruz,kendimize bi an yabancı olmalarda neyin nesi?
Arşivi okurken 'daha neler'diye diye mırmırlandım :
Bazı yerlerde yoğun 'oha'lar çektim kendime,bazı yerlerde 'yine takmışsın bi konuya Değer'dedim,bazı yerlerde 'hay senin dramını skym'dedim,bazı yerlerde 'bu kadar imla hatası senden çıktıysa git kendini at bi yerden' dedim,bazı yerlerde 'saçmalama kraliçesi sen olmalıymışsın kızım' dedim.

Herneyse şikayetçi olmamak lazım.'Allahın değişimi bahşetti kullarından biriyim' diye şükran sunmak lazım belki de.Ya sabit kalsaydı hep hislerim;donuk,stabil,aynı zevk noktaları üzerinde topaç gibi dönüp dursaydım?Ya yoyo gibi bi aşağı bi yukarı mekanizmam başkalarının iki parmağının arasında olsaydı?Ya tüm bu hayat oyunları benim değişmeme engel teşkil etseydi?Gelişemezdim,büyüyemezdim,İçimde bi çok kadına varolma imkanı veremezdim,o kadınları besleyemezdim.İnsan her yeni gün kendiyle yeniden tanışıyor ve işte bu yüzden geçmişi ona yabancı geliyor.Evet;kabulleniyor,affediyor ve geçmişine saygı duyuyor ama bi o kadar da yabancılaşıyor.Bu akış devam etmeli,karlar eriyecek ve şelaleler akacak.Kimimiz çağlayan kimimiz dere yatağı olarak.Sonumuz hela bile olsa yine denize süzülecez.

Yeni insanlara,yeni yerlere,yeni işlere,yeni kitaplara,yeni sahnelere,yeni şaraplara,yeni duyu organlarına akıtmak lazım ruhu.Hayat bir toys r us.Pozitiflik yumağı olarak ele almayın mevzuyu,sistem bu;yani tanrı da değişmemizi isterdi bence.Sabit kalmak bir garanti hissi veriyor farkındayım ama ölmeden evvel>içimizde yaşama katılmak isteyen tiplemedere şans vermek lazım.Lakin tabutun içinde dar alan sorunu yaşayacaz.

Uyandığım yepyeni kara parçalarına,dokulara ve üretim süreçlerine gelsin.
Listen:
Questlove - Represent