Pazar, Mart 31, 2013

pasta cila keklerce*


Fırına,ekipmanlara ve malzemelere uzakta olmam  kek aşkımı nihayete erdirebilir mi sandınız?Kitaplar ne güne duruyor.300 gr tereyağını görmek bile geri adım attırmıyor kitaplardan.Kek-pasta kadın oldum ben,valla bak!Çalışma esnasında bile kafamda ''hmm bi tatlı kaşığı buğday nişastası varmış,bak bunu hiç duymamıştım''falan diyorum içimden kendi kendime.Böyle bi içsel kek frekansı oluştu ki sormayın gitsin.Başım belada,yemin ederim başım belada.''İnsan neler yapar isteyince,bu bi şey değil düşününce''mottosundan kelli çitayı yükselttik.Dışı pişen ama içi pişmeyen kek hüsranından sonra ard arda yapılan antrenmanların çok yararı oldu.Yeni slogan ''cheese-cake seni yenmeye geldim''.İşin hoş yanı nedir biliyor musunuz?yemiyorum, yani koca kek öbeğinden bir dilim yiyorum yemiyorum.Hem yapıyorum hem de tırsıyorum yani.''Ohannes 2 su bardağı şeker var bu tarifte,yemem ben bunu ama yaparım''diyorum.Millet yiyince ve ''aa süper olmuş,ellerine sağlık'' diyince orgasm olan kadınlardan hep korkmuştum ama sanırım benim ibrede o yine doğru gidiyor.''Yok canım,o sizin kek yüreğinizin kendi kekliği''diyorum.(tabi çok mütevazi ve 40 yıllık erbab ayaklarında).

Hevesim ne zaman geçer acaba?İkizler burcu bu dönemsel kafayı takmalara ne kadar ömür biçer?
Bu pasta-kek ayakları bi an önce geçse de kafamın bi tafarında badem unları cirit atmasa artık.Şimdilik bu zor ve çap zorlayan kitaplara:''gel bakıyım buraya sen,ne tatlı şeysin sen öyle''demeyle sınırlı kalıyorum .Ben anne keki klasmanında yarışceammm yeaa.uehuuehe.1 su bardağı sıvıyağ styla.uheuehue.

Temamm ya,korkmayın dönünce 5 kek daha yapıp bakery kariyerimi sonlandıracam.Olmadı son 10.
1 kavanoz file badem vardı evde, yemin ederim kulaklarınızın içine sokarım,dellendirmeyin adamı.

Niyahhh.

BabyCakes,here we go