Pazartesi, Eylül 24, 2007

geçmiş zaman evvelleri*


güneş köşe kapmaca oyununa iyice sardı *
küresel atraksiyonlar bize muhabbet olarak geri dönüyor *
kendimizce sebep ve sonuçları masaya yatırıyoruz *
Fikret Otyam yazsın hep * herkes bıraksın kalemi * sadece o yazsın istiyorum bazen *
doyamıyorum ona *
The Maccabees - Precious Time dinlemeye doyamamak gibi bir şey *
hoş geldin o zaman Pazartesi *

bu saçma sapan pozların amacı aslında saçma sapan şeylere ortak olmak hevesinden be kuzum *
evde ki yardımcımız artık tamamen deli olduğumu düşünmekte *
evde hep birinin olması aslında sinir bozucu *
hep beni gözetliyormuş gibi geliyor *
paranoyak biri oluyorum onun sayesinde *
ama sizi siyah saten elbisenin altına leopar babet giymekten alıkoyacağımı sanıyorsanız * yanıldınız *
hep Oya Aydoğan ve Seren Serengil leopar deseni giyicek değil ya *
bizim aklımız kalmaz mı *


Seni bol narlı bir güllaç yemeğe davet ediyorum *
hem bak artık benim saçlarım da kızıl oldu *
ortak yanımız yok diyemezsin *

beni bi bırakın ilham gelsin *
decor olsun diye dağıtmadım * onlar hep dağınık *
ben hep aynı şeyleri yazmaktan keyif aldığımı anladım *
nasa da çalışsam inanın daha değişik şeyler yazabilirdim sizlere *
hayat acayip kısıtlı aslında *
çok genişşş gibi duruyor ama değil *
bak Onur yine felsefe sularına açılıp elime yüzüme bulaştırma saatlerim geliyor *
bu konuyada bir el atıver *


sorun * soruşturun * arayın * bulun * okuyun *
daha ne yapıyım *
Kediler ve Krallar * kitabın özeti isminde olduğu gibi *
sarı yapraklar düşücek ya havuza *
işte o zaman fotoğraf makinamı bağrıma basıp basıp durucam *