Pazar, Eylül 23, 2007

tepetaklak görmüyor mu gözleriniz dünyayı ?




Pazar gününün yıllardır henüz çözemediğim gereksiz dinginliğinden bende nasibimi aldım *
her hafta olduğu gibi Pazar günü ile yine baş başayım *
Gülse Birsel 'in araba satın alma konulu yazısını okuyup gülümsedim *
Pazar eklerini bir çırpıda hüplettim *
doymadım *
geri kalanı sieasta sonrası ciğerlere çekilecektir *

içimde ki vicdan azabının sebebi koca bir nutellayı 3 günde sonlandırmam değil *
gelir geçer spor aşkımın artık bir istikrara bağlanmamsıdır tek arzum *
dönem dönem gaza gelip bir dişi Rocky gibi dağlarda tepelerde debelenmelerden kısıtılı kalan sporcu ruhumdur tek sorunum *
spor bir yaşam biçimi olsun diye kastırırken bu hedefim hep yarım kalmakta *
oysa tv de Ebru Şallı 'nın ; hergün 2 saat spor yapıyorum demeçlerini kıskançlık ve sinir olma eşliğinde göz attığımı inkar edemem *
zayıf olduğu için değil sporda zaman ayırdıkları ve sıkılmadıkları için kıskanıyorum *
ben mesela koşu bandında kendimi Hamster gibi hissediyorum * bir denek mişim gibi * daralıyorum *
bisiklet ise ruhsal çöküntüye sebebiyet veriyor * spor salonunda yan yana konulan bisikletler resmen bir rekabet ortamı yaratıyor * pes etmemeliyim * şu postişli hatun bile bırakmadı pedalı * devam Vintage yılmak yok şeklinde *
o bisikletlerin tekerleri bir gitse var ya hepimiz olimpiyatların tozunu dumanını birbirine harman yapıcaz *
o derece *
spor salonu ataklarım bu gözlemleriyle sonlanınca *
çareyi yollara doğaya yürüyüş yapmakla buldum *
hem aval aval etrafa bakabiliyor hem yavaş tempo yürüyebiliyorsun
tavsiye ederim !

beni sabah sabah güldüren bir mail vardı arkadaşlar *
 



Türk filmi kuşağında takılıp kalıcam *
hep aynı köşk de çekilen yüzlerce Türk filmi *
zengin ve şımarık kız hep evinde parti verir *
ama bilmez ki merdivenler birazdan Filiz Akın inip * filmin sonuna doğru manitasını elinden alıcak *