Cumartesi, Eylül 22, 2007

alışılagelmiş bir gün,alışılagelmiş cümleler*



burda havalar idare eder * henüz deniz sezonunu kapatmadım *
direnebildiğim kadar direnirim * o konuda pek çıt kırıldım değilim *
havanın serinliği ile HIM doldu içime *
bu adamın sesi nasıl bir keyiftir *
how beautiful you areeee - başka bu kadar sexy söyleyebilen adam var mıdır bilmiyorum *


artık gözlerim bozulmak üzere * kağıtlara ve ekrana bakmaktan *
geçen sene edindiğim gözlüklere bir türlü ısınamadım *
ama takmam gerektiğini biliyorum *
gözlerim acıyor * farkındayım *
yaşlanınca yakın gözlüğümü getir evladımmm demeye alt zemin hazırlıyorum *


çok yararlı va faideli mailler almaktayım *
gizli kalmış ve ucuz kumaşçıları bana öneren mail arkadaşlarım var benim *
şirin babydoll ceketler sizin gibi benim de aklımı alıyor kızlar * bu modelleri kolaçan edip diktirebilirsiniz *
benden söylemesi *

plastik ayakkabılar * jelly shoes
yok yahuu denize girmek için deniz ayakkabısı değil *
tam tersine sonbahar yağmurlarına karşı geliştirilen çok matrak ayakkabılar *
BAK daha ne cevherler mevcut *
peki ya BUNLARA ne demeli *
siz baka durun *
sonra kontrol edicem *

içkiler yıllana dursun *
bana hediye gelsin *
ben hepimizin adına ÇİN ÇİN diye kadehleri birbirine toslaştırıyım *
Palermo 'dan taaa bana gelsin * tanrım dünya çok küçük *

Hıncal Uluç 'un Ikea hakkında yazdığı yazıya bayıldım dün *
çok gerekli ve geç kalınmış bir yazıydı *
bence dikkate alınacağı kesin *

vintage deco dergilerine bakmak ne zevkli * ohh misss *
minimalist akımına karşı country tarzın atağa geçeceğini düşünenlerdenim * ama ağaçlara kıyamıyorum *


Dumdum 'un çanak anteni var *
sormayın *
evlat gibi demeleri işte bu yüzden *
o hastayken sen rahat edemiyorsun *
olay şundan ibarettir
bunun kalçasında yara çıktı * tedaviyle kapandı * sonra kafasında ki huni çıkınca tekrar yalayıp o yarayı açtı * sonra yine tedavi olup yara tedavi edildi * inanılmaz bir şey oldu bu sefer huni nin kenarını yaraya sürte sürte yarayı tekrar kanamalı şekilde kocaman açtı *
bu sefer huni büyütüldü ve kafasında kalma süresi uzatıldı *
bu serüven yaklaşık 3 aydır sürmekte *
o yaraya taktı *