Pazar, Eylül 16, 2007

bazen road kıvamında*




hayatın değişik kesitlerinde değişik şeyler haz veriyor insana *
şaşırıyorsun bazen kendine *
olmadık şeyler ve ya olduk şeyler ilgini çekebiliyor !
bazen saçma sapan bir kitaba vurulabiliyorsun *
benim gibi ; '' dude wheres my car '' adlı bir filmi hayatının en güzel filmi ilan edebilirsun *
yine konudan konuya atladım * aslında gelmek istediğim nokta burası değildi *
Burda dergisinden giricektim konuya *
ama tipik bir ikizler burcu davranış biçimi göstermiş oldum size *

Burda dergisi ile tanışmam çok eskiye dayanıyor *
küçükken annemle terziye giderdik * bayılırdım terziye gitmeye *
iğneler * sabunlar * kumaşlar * kendimden geçerdim *
annemin prova oluşunu izlemek ise ayrı bir keyifti *
annem çok terziciydi *
çok diktirirdi *
onun kalın topuklu ayakkabılarla o dikilen etek ceket takımları üzerinde deneyişini hayranlık içinde izlerdim *
o evi asla unutamam *
çünkü dikiş aşkımı tetikleyen o evdir *
masanın üstünde ki Burda ları karıştırmak benim için park yolu gözlemekten daha keyifliydi o zamanlar *
hala !



bu siyah beyaz jarse kumaşı bulduğumda çığlıklar attım *
o kadar çok beğendim ki * tekrar almaya gittiğimde yoktu *
doyamamıştım *
çok keyifli bir kumaştı * sanki bir kaç şey daha olabilirdi *
Elisa&Ligabue dinlerken kafamda başka uzun modeller uçuşabilirdi *


depresyona karşı savar sistemine bir madde daha ekliyorum *
makarna
kedi
ve
Burda !
bir bilseniz sahaflarda Burda avına çıkan Vintagebiscuit bazen ne kadar da seviniyor !


NOT : elbiseme konu mankenliği yapan kırmızı vintage ayakkabılarıma teşekkürlerimi sunarım !