Pazartesi, Eylül 17, 2007

kemerini tak,kuralları ihlal etme *




nereye gidersem onlarda benimle gelir *
hani şu malı çok kıymetliler vardır ya * ha işte ben tam onlardanım *
kitaplarım * cd lerim * kemerler * koleksiyonlar * kremlerim * ya bi ton şey sayarım size * paylaşmaktan hoşlanmam *
aslında paylaşmayı severdim ama giden geri gelmeyince * ben paylaşmaktan vazgeçtim *
haa ne diyordum *
malı kıymetli insan grubuna giriyorum ben *
şimdi mesela dağın başındayım dimi * niye bu kemerler benim yanıma geldi *
salim kafayla düşününce bende cevabını bulamıyorum *
devasa bavullar yapmakta üstüme yoktur *
eşşek ölüsü gibi olurlar *
belki yaş ilerledikçe bu sevmediğim huyumdan vazgeçerim *
kendilerine minik el çantaları yaratıp onlarla seyahat eden insan topluluklarını hep gıpta ile izledim *
en kısa zamanda bunu deniycem * zorla kendime yeni bir alışkanlık aşılıycam *
eğitime elbette ki cevap verebilirim


bu yolculuklarda bana eşlik eden en saçma sapan ağırlık kümesi hep kemerlerim olur *
yılan gibi fırtlarlar bavuldan *
madem konu bavulumun içinde ki kemerler *
o zaman size iki link vermeden duramıycam *
çatlarım *
gerçek hayatta payşaşımcı olmayabilirim ama bakın sanal ortamda çatır çatır bildiğim herşeyi sizinle paylaşmaktayım *
elastic belt tutkum artık koleksiyon yolunda *
Absolute Vintage bu konuda en iyilerinden * rengarenk bulabilirsiniz * yukarıda ki mor elastik kemer gibi *
ama eğer gel gellll klasiğe gelll diyorsanız *
Vintage aklımızı başımızdan al * kemer derdi alsın bizi yollara düşelim diyorsanız *
o zaman Wolfwhistle bizi bekliyor *
fiyonklu olan benim *
karışmam *
önce ben kaptım


KENDİME MİNİ NOT : artık ; taşıması , kaldırması ,check in ' i en dertsiz bavulları - pardon mini bagajları kendi ellerimle yapacağıma and içerim *