Çarşamba, Eylül 19, 2007

yeryüzünün kaldırma kuvveti *



günü ; gazetelerim ve Dolores ile karşıladım *
gazetenin ikinci sayfa haberleri dolup taşmış haldeydi *
şunu anladım ki ikinci sayfa yetmiyor * bence insanın insana işlediği vahşet haberlerine kafadan bi 3 sayfa ayrılmalı *
insanın hayvanlara yaptığı zulümler ise 2 sayfa ayrılmalı *
insan eti yiyen adam hala gündemde * niye şaşırdı insanlar bu kadar anlamadım *
ben şok olmadım *
çünkü bu ülkede 50 tane köpek canlı canlı gömüldü *
Adana ' da adamın teki sadece psikopatlık olsun diye köpeğin kolunu testere ile kesti *
sizce bunları yapan ruhlar insan eti yiyemez mi ?
bu olaylar aslında bi ülkenin ruh halinin bir yansımasıdır *
bi düşünün *
normal şartlarda ayının insana saldırması gerekiyorken *
bizim ülkemizde insanlar ayıya vahşice saldırıyor !

aletler hazır * kumaşlar hazır * Vintage sen hazırmısın *
evet yavrucuklarım ben hazırım *
modeller alayımızı gaza getirsin * dikelim *
Frockyou bize esenlikler dile * anzac ları seviyoruz !


denim shoes * jean ayakkabı * google arama için bir de kot ayakkabı yazalım hadi tam olsun *
hey SEN * elbet bir gün buluşacağız * bu böyle yarım kalmayacakkkk



tasarım insanı acayip tatmin eden bi şey *
sınırları olamayan ve aslında sınırlara izin tanımayan şey *
üreten insanlara hayranlığım bin kat daha artıyor *
memurluğu red edip * tasarımları ile hem kendinin başkalarının önünü açan arkadaşınıza sadece kocaman bir tebrikler demek lazım *
Viva Mehmet !



ben var ya ben * insanlıktan çıktım *
kullandığım ilaçlar beni bir organizmaya çevirme yolunda *
ben limonu elma gibi yiyebilen bir canlı türüyüm *
o esnada etrafımda ne kadar insan var ise hepsi '' iğğğğrenççsin ''diyerek sağa sola kaçışıyor *
ama ben onların gönlünü almayı biliyorum *
hemide yine limonla * naneli limonatalar * karışımlar *




ne yani *
ben şimdi kendi kendime spa ortamı yaratamazmıyım *
peelingler * masajlar * taşlarla terapi yapamazmıyım *
üstüne cila niyetine yoga yapmazmıyım * (tamamen çakma yoga )
bunun üstüne Türk genlerimi devreye sokup
okey oynamazmıyım * hemde eşli
taş çalmama rağmen *
onca arınma seansından sonra okey de yaptığım sahtekarlıktan sonra yenilmek bana çok koydu dostlar !