Cuma, Eylül 21, 2007

sabaha kadar beşik mi salladın ?





yahuu ben zaten bunu düşünmüştüm *
neyi düşünmüştüm biliyormusunuz *
işte bu haberi * çok güldüm *
daha ben haberi okumamı tamamlamadan telefon çaldı *
Eda arıyor *
aynı anda bu haberi okuyormuşuz *

ama evlilikler bir ömür boyudur * ne yani bu kadar basitmi herşey diyerek söylene söylene annem bitiveriyor yanımda *
eee salak saçma evlilikleri rol yaparak devam ettirmek daha mı dürüstçe diye cevabımı veriyorum anneme *
annem yılmıyor *
evlilik özveri gerektirir* her kafana estiğinde hop diye boşanmak olmaz diyor gayet baskın Sicilya tonuyla *
ben altta kalırmıyım *
sabah sabah girdiğim bu söz taarruzunda altta kalamazdım *
alıyorum sazı elime :
hiç birşey paylaşamadığın bir insanla bir ömür geçirmek çok mu adil ?*
sadece erkeğe sağlanan uygun yaşam alanı olan evi ayakta tutmak adına hayatından bu kadar fedakarlık vermek doğru mu ?
boşanmayıp etrafa çok iyi çift gibi görünmek çok mu dürüstçe ?*
bunun adı evlilik olamaz * bu başlıbaşına bir salaklıktır *
annem susuyor *
ben bu gençleri anlamıyorum diyip deniz börülcelerini salata yapmak için hazırlamaya koyuluyor *

ben ise koltuğuma kurulup üstün gelmenin hazzıyla bir kaç yazı tamamlıyorum *
bu sabah amma da feminist kalktım diye böbürleniyorum *
iki dakka sonra dıt dıttt diye mesaj gelince yelkenleri koy veririm o ayrı mesele *
beni okuyun ama dediğimi yapmayın ey millet *
toplu halde çuvallamayalım bari *


MİNİ MİNNACIK AYAK NOTU : yukarida ki fotoda olan vintage ayakkbılar ve nice değişik ayakkabıları Marthascloset den bulabilirsiniz .