Perşembe, Eylül 20, 2007

gönüldaş alt başlıklar bulmak *



şehre iniyorum * yani medeniyete
aslında medeniyet ve mutluluk nerede tartışmak lazım *
ama o kıvamda değilim *
niye mi *

şu süreçler hayatımın en önemli anları da ondan *
insanın önüne bir çok yol çıkıyor *
hoppp diye birine giriyorsun *
çünkü birini seçmek zorundasın *
sonra girdiğin yolda eğer tökezlersen *
insanların ; bu senin seçimin * kendi düşen ağlamaz deme yüzdeleri çok fazla *
ondan bu seçtiğin yolda tökezlemelere rağmen direniyorsun *
sırf insanlar öyle böyle demesin diye *
bana çok çılgınsın ve farklı olmaya çalışıyorsun diyenler var ya * mail atanlar *
bakın aslında çok sıradanım * millet neder diye bazen ben de duraksatmak zorunda kalıyorum hayatımı !
bu ülkede yaşamak bazen başkalara ne der sorusuna mahkum edebiliyor insanı *
ne kadar çılgın olsan bile
eeeee hadi be başlarım böyle işe diyemiyorsun !

ama gel gör ki *
her olumlu ve olumsuz süreçler boyunca yanımda bana refakat eden sofra dergisi ekleri ile oyalanmaya çalışıyorum *
ilk üç dondurma denemem fiyasko ile sonuçlansa bile * sonrakiler yüzümü ve midemi güldürdü *
denemiş olup * amannnn haa bi daha asla yapmam diyenlere sesleniyorum *
yılmayın ! sonra güzel oluyor * valla !



bana deli kızın çeyizi gibi kumaş hediye geliyor *
oysa evde kaldığımın farkında değiller *

 


bana bi Martini çek * ama Vintage ' nin yaptığı olsun *
Sicilya 'lılar gibi tek hamlede götür *
Martini den sonra nara atılmazzzz *
şekle şemale uymaz *
sakin ol !



düzen tertip komitesi teftişe geliyor !
kedi kılları temizlensin !
ütülenmeyi bekliyen kümecikler imha edilsin *
hazırım !