Perşembe, Eylül 27, 2007

hevestendi o *





tuzlu su ile bugün tekrar haşır neşir olmak keyifliydi *
deniz * missss * akvaryum koyu !
Be Good or Be Gone ' ı böyle sessiz sakin dinledim sonra *
dinlediği şeyi zorla birilerine dinletmek isteyen tipler vardır ya * tam onlardan oldum bugün *
psikolojik baskıya tabii tuttum herkesi *
sıkıcı bir tipi oynadım bugün anlıycağanız *
bir ara kaç duyumuz olduğu hakkında kafa yordum * fizikçilerin dört beş boyutlu olduğunu söyledikleri evrenimizde * kimbilir 5 değil beşbin duyumuz vardır * biliyorum keşfedilmeyi bekliyorlar ! *
Vintage dedi dersiniz *
hala sıkıcıyım farkındayım *
bu 5 duyu konusuda açmadı sizi *
sonra
sonra
Wittgenstein gibi aşkı dünya dışı olarak mı değerlendirsem diye düşündüm *
ı ıhhh *
bu konuda sarmadı beni *
daha hiç açılmamış bir Pringles var mutfakta *
acaba usul usul oraya mı yaklaşsam *
kutunun dibini bulup Nirvana yapsam *
tamam şimdi sizi satmak zorundayım *
kusura bakmayın *
soğanlı Pringles * kokmak istemem !