Cuma, Eylül 28, 2007

siyah beyaz çekelim bazen *




havanın muhteşemliği karşısında ağzım açık kalıyor *
durmak ve bakmak gibi keskin eylemler keşfettim *
bir mucitten daha heveskardım * inanın buna *
insanın kendi kıvamını bulması kolay değildir *
ama o kıvama bir adım daha yaklaştıkca öyle bi memnun olursun kendinden *
ha işte benim ki o hesap *
denize veda etmek için çok erken * ama ben şimdiden hırkalara bürünen insanları anlamıyorum *
ben hala denize giriyorum ! dalıyorum * çıkıyorum * sonra çivileme atlıyorum * kesmiyor * kimse yok ya ne figürler yapıyorum *


Nevizade çıkışı yalpalayarak yürümeye çalışan kadın vardı *
o bendim *
geçen seneydi dimi * yoksa bi önce ki senemi *
çıkaramadım *
omega 3 takviyesini arttırmalıyım *


wine taste gecesi * hiç sevemediğim klasik Jazz eşliğinde *
Erin ve Marla *
özledim lan *
gelin !
ben burda iki vakte kadar hindiba toplayıp salatasını yapıcam *
davetlimsiniz ! * Sicilya acılı pizza da cabası *



Vaio içinde birbirine girmiş bir ton belge *
eski fotolar *
ortalık kaynıyor *
tüm fotolar kanka olmuş *
yazılar gelin görümce mesafesinde *
odam gibi Vaio da düzenlenmeli *
gözden kaçırdığım bi ton foto varmış *
hatta bi ton yazı *
yazılması gereken mailler beni bekliyor *
bol bol copy paste yapma günü bugün *
arada bir deniz molası vererek tabii *
Oi Va Voi dinliyerek * garip ama bi o kadar çekici ingilizcelerini dinlemeye ortam hazırlayarak * şarkıya gerek yok * konuşsunlar ben dinliyim *