Cumartesi, Eylül 29, 2007

vintage çantalar ve tutkum *



vintage clothing ilgisi olanlar size sesleniyorum *
sizinle paylaşmak için koyuyorum bunları buraya !
yoksa bakın bende neler var diye koymuyorum ! önce bu konuda anlaşalım * hobi alış - verişi bu !

yukarıda gördüğünüz çantalar seneleri devirmiş çantalar * yaşanmışlık kokan çantalardır *
şu an aramızda olmayan çok özel birinin kızı tarafından bana hediye edilen vintage çantalar *
70 ' ler ağırlıklı olmak üzere 1 adet 80 'ler mevcut *
koleksiyonuma dahil olan bu 6 çantaya gözüm gibi bakıyorum *
bi kaç yerlerinde oynamalar yapmam gerekiyor *
ama asla içlerinde ki anıları kaybetmeden !
ve sevgili arkadaşıma bana bunları verdiği için çok teşekkürlerimi sunuyorum !
annesinin anılarını bana emanet etti * ben de onlara gözüm gibi bakıcam


60 'ların sonu ve 70 ' lerin başlangıcı hayli sıklıkla rastlanan bir model bu *
elde taşınır * askısı yoktur
siyah bir döpyes eşliğinde çok can yakar * çokkkkk
* vintage aksesuarlarda en çok hoşuma giden şey onun tamamla hayallerimde bi ton modelin kafamın içinde kelebekler gibi uçuşması !


80' lerin başlangıcı ile karşımıza tekrar sürülen kutu çanta *
parlak askılı *
hadi gelin 70 'ler den bi ayakkabım ile kombine edelim *
oldu valla *



yine 70' ler * kelebek modeli *
70 'ler çiçek kızların himayesine girmeyen kesimine hanımhanımcık olma öğütleri verdi * 65 'lerdan emanet aldığı nazikliği devam ettirmeye çalıştı *
gerçekten öyle * üzerinde yazı olmayan çantaları özlüyorum artık *
üzerinde eşşek kadar marka amblemleri ile dolu çantalarımı elden çıkardım * sattım * çok rahatladım *
no name çanta daha asil duruyor *
klasikleşmişler olanlar hariç * eski siyah bir chanel çantaya kim hayır diyebilir *



zarf gibi *
bunu çok kullanıyorum * en çok bunu sevdim diyebilirim *
eskileri seviyorum *
onları kombine etmeyi seviyorum *
yılları karıştırmayı seviyorum !