Pazar, Eylül 30, 2007

bir bilinmeyenle eşleme kendini*

aaa dostlar hep ben mi konuşucam *
biraz siz bana anlatın *
bu uykusuzluk için ben ne yapıcam *
geceleri ayaklı bir cin oluyorum * 3-4 farketmiyor *
kendimi zorlamasam sabahlıycam ama zorla uyuyorum *
sakın ha rezene çayı iç demeyin *
zira bi boka yaramıyor *
Johnsons baby nin şu gece uyku body lotion serisi bile tarafımdan denendi * kokusuna tav oldum *
herneyse konuyu dağatmıyım *
gece uyku problemim var * yaşayıp atlatan varsa lütfen mail box ıma zıplasın *
spor yap kendini yor * bitki çayı * süt filan yazmayın *
gündüzleri uykulu oluyorum * gece gündüz karıştı bende *
hooppp ne oluyoruz ya *
bu nereye kadar sürer böyle *
ilelebet gecelerimi bir uyur gezer edası ile mi sürdürücem *


sersem sabahım -
Öncel Öziçer ' in yazısınla keyiflendi * son yazıları çok güldürüyor beni * zeki laf sokuşları var *
Türk bloglarla ilgili bir yazı okudum * yine pazar ekinde * ona da çok güldüm * daha geniş ele alınsaydı daha çok sevinicektim aslında herneyse *



Tokyo Police Club ile güne hızlı giriş yapıldı *
gece uykusuzlıkla debelenirken kolaçan ettiğim linkler beni mutlu mesud etti * 99 girl ne keyifli dimi *
ama artık fcuk LV yani * şu modelinden gına geldi *
ben elimde olanların hepsini elden çıkardım *
ne eşşek mişim diyorum kendime şimdi *
geç bile kalmışım *
almayı düşünenler varsa almasın artık * parayla rezil olmakla eş anlamlı artık *
boku çıktı !
aklınızın alabileceği zamana kadar out oldu !


anammm Eylül bitiyor *
ne zaman ne çabuk *
annemin lafı bu * ne zaman geçtiii anlamadımmm *
aynı evin içinde anneyle küs olmak çok fena bişey *
tripler havada uçuşuyor *
iki tarafta alttan almıyor *
Dumdum bile hissetti * benim tarafıma geçti *
tam bir cepheleşme durumu var *
ben anladım * annemle bizim bi arada süt liman geçinmemiz tamamen 2 hafta ile kısıtlı *
2 haftayı geçince biz ikimizde kaşınıyoruz *
annem kesinlikle baskın bir karakter *
bütün aile onun tekelinde * demokrasi uygulamaz evde *
herşey onun istediği gibi olmalı *

şimdi gözlüklerimi takıp
kargo ile gelen bir koli dergiye göz atmam lazım *
gözlüklerimi takıp diyorum farkındaysanız *
eeeee yaşlanıyoruz be blog