Perşembe, Ekim 04, 2007

bir porsiyon : Kinetik döngü *




2 günde mucizeler oldu ve mışıl mışıl uyuyorum sanmayın *
henüz bir gelime yok *
yardım çağrılarımı duyup imdadıma yetişip mail atan arkadaşlar hepinize teşekkürler *
ne varsa deniycem *
olay boyut değiştirip gözlerime yansıdı * ooooo da neeeeee *
faltaşı gibi gözler * şiş göz kapakları *
hüüüüüü * Oya Aydoğan bile torbalarını aldırdı daha güzel oldu bee aynaaaaa *

siz asıl olaya bakın * sabaha karşı uyumuşum ben *
eksik kalmış olmıyım diye o arada rüya bile gördüm *
apandist ameliyatı oluyorum rüyamda * hahah *
nasıl aksiyon ama * ambulans * aciller *
full action *
sabah kalkınca evde ki kadın rüya tabirlerine zıpladı netten *
rüyada apandist ameliyatı olmak iyi kısmet bulmak ve evlenmek demekmiş * hahahhaha *
kızlar ben yolcuyum * bakın başınızın çaresine *
rüya benim * apandist benim * kısmet benim * HIHHHHH !



spora ve faydalarına direnen ben ayakaltında duran bisikletten yararlanma kararı aldım *
bağların arasında dolandım *
aklım evde ki yeşil Pringles kutusundaydı * rulokatlar kafamda fink atıyordu *
o bir kutu için benim 10 saat pedal çevirmem lazım *
he hazin *
*
güneş tepemde * Ekim ayı * bağların müthiş kokusu beni takip ediyor *
kulağımda ; Jens Lekman You are the light !!!
o kadar güzel bir tablonun içindeyim ki *
Frenc Juhasz şiiri kadar romantik olmak için en iyi an !
bisikleti çoktan bitirdim *
spor hayatım bitti *



bakın dostlar şükretmeyi bilmeliyiz * mesela Erol Büyükburç artık sinema filmi çekmiyor diye şükredebiliriz *
olamaz olamazzzzz diye diye bütün filmi bitirdim *
sonra uykusuzluğumun bana oynandığı bir şaka olarak yordum bu filmi *
beni gerçek olduğuna inandırmayın !



her masa muhabbetinin geyiği olur *
bu masanın geyiğini açıklıyorum *
dizilerde ki tipler nasıl oluyorda koca İstanbul' da karşılaşıyor ? *
bütün dizilerde böyle bir durum var *
hani bilmesek bize İstanbul ' u bir avuç yer diye yutturacaklar !
yolda aniden çarpışmalar falan *
yuhhh * köy meydanı sanki *
yönetmenleri biraz akla mantığa davet ediyorum !!!



böyle durduğuma bakmayın *
birazdan ŞÖYLE elbiseler dikmeye doğru yol alacağım *
bisikletten bacaklarım ağrıyor *
ben dedim size ben yatmak için üretilmiş insanıyım diye *
gidiyorum * yarın gelicem *