Çarşamba, Ekim 03, 2007

cümle dışısın,sınıfı terket lütfen *




sınıfı terket diyince anılarım hücum etti parmaklarıma * ben o kadar çok atılırdım ki dersten * ayda bir kere düzenli olarak disipline giderdim * artık benim için bir görev olmuştu bu * ailemde alışmıştı * kızmıyorlardı bana *
ben susamıyordum * hala öyleyim *
duramam *
mesela beden eğitimi dersinde öğretmenimizin çok şişko bir çocuğu zorla kasadan atlatmak istemesi * çocuğun yapamaması * herkesin ona gülmesi * ama hocanın inatla onu sınıfın önünde zorla atlamak istemesi * neeee o * müfredat * müfredata sıkı sıkıya bağlı olan idealist öğretmen ile dil kavgamız !
ben yine susmadım * en ağır disiplin cezalarımdan birini almıştım ama asla pişman olmamıştım * hala değilim * yine aynı tablo olsa * yine ortaya atlarım *
cengaverdim lan bi zamanlar *
bak şimdi duruldum *
yok yahuu * bi haksızlık olsa ben hakların savunucusu olarak yine atlarım !*
misyon değil anacım incelikli bir dellenme !
Lost çılgınlığından sonra * şimdi sıra Facebook çılgınlığında *
tanrım herkes kendini kaybetmiş durumda *Onur Baştürk' ün ; 'FACEBOOK HAKKINDA süper yazısını keyifle okudum * Onur sadece Lucca' da şunu yedim * Bebek' te şu aleme aktık yazıları yazmaz * Onur çok zeki bir gözlemcidir * öperim !

Facebook bizlere '' ben senin benim eski kankalarımı bulma ihtimalini sevdim '' başlıklı ambalajınına hastayım.Ama gelin görün ki yine bu konuyu tatlıya bağlıyarak sonlandırmak isterim *
insanlar nasıl mutluysa öyle yapmalı *
hopppp sende blog yazıyosun kardeşimmmm * rahat bırak da ilkokul arkadaşlarımızı bulup nostaljı yapalım diyorsanız *
haklısınız *
bi parça burnumu sokmak istedim * celallenmeyin hemen !
beni sevmek demek benimle aynı fikirlerde olmak değildir !

Retro çılgınlığının içine düşmüşken * daha da batalım *
salyalarım akıyor kumaş ile ilgili bir şey gördüğümde * iğrenmeyin hemen *
Plasticland da dolanın * dolanırken beni yad edin *



eğer et eyemiyorsanız bakliyatlarla iyi geçinmek zorundasınız *
hele benim gibi bir tas mercimek çorbası için neler vermezdim lafını sıkça kullanıyorsanız bu kitabı tez elden edinmelisiniz *
İstanbul ' da ki kitapçılarda var *
MUSE eşliğinde bir çorba yapmalıyım o zaman bugün * hatta ve hatta bu şarkıyla gaza gelip ikinci yemeği bile yaparım *



Hayvanat bahçelerine HAYIR !
sirklere HAYIR !
hayvanların doğal yaşamlarından kopartılıp demir parmaklıklar arkasına konulmasına karşıyım * hapishane den hiçbir farkı yok *
o ziyaret ettiğimiz yerler * çocuklarımızı götürdüğümüz yerler birer hapishane dir *
kimin ne hakkı var fili Afrikadan alıp taaaa dünyanın bi ucuna beton yığının içinde hapsetmeye ?

sirkler de durum daha vahim * aylarca işkence ve elektirik le eğitilen hayvanlar para karşılığında bizleri güldürüyor !
normalde bir kaplanı ateş çemberinin içinden geçirebilirmisiniz ?
bir ayıyı topların üzerinde oynatabilirmisiniz ?*
yapılan işkenceyi varın siz düşünün !
sinirlendim *
kızdım *
benden bu kadar bu günlük !