Pazartesi, Ekim 01, 2007

telkinde bulundum,boş bulundum !



eğer teyzenizin en sevdiği gözlüğün üzerine oturup kırdıysanız * bir ceza pozu çektirmek zorundasınız !
eğer 9 yaşında bir yeğeniniz varsa * Winx hakkında otu boku herşeyi bilmeniz lazım * bloom olan kızıl saçlın olan * mesela bu ayrıntıları bilmen gerekir *
eğer 9 yaşında bir yeğenin varsa Hepsi grubu hakkında herşeyi bilmeli hatta dizilerini kaçırmamalısın *
hatta ve hatta kendisini hepsi grubu üyesi sanmasını anlayışla karşılaman gerekir *
yanınıza gelip Youtube ' dan hepsi ' yi ağzından sular salyalar akarak izlemesi karşısında onu anlayışla karşılamalısın *
Selena dizisi kabusuna onunla ortak olamlısın * arkadaşlarıyla bir araya geldiğinde Selenacılık oynamaya karar verdiklerinde kim Selena olucak kavgasını uzaktan kıs kıs gülerek izlemelisin *
Winx * Selena ve Hepsi hakkında hiçbirşey görmek istemiyorum
sen yukarıda ki pozu çoktan hak etmiştin Mug cadısı *
yazan : teyzen !


sahaflardan birinde elimi kolumu sallıyarak bakınırken *
uzaktan bir kedi görüyorum * gerçi sahafın içide tıka basa gerçek kedi dolu *
sahaflarla kediler ne kadar yakışıyor * eski kitaplar dergiler ve üzerinde uyuyan sokak kedileri *
sizi bilmem ama bana göre süper bir kare *
ama gördüğüm kedi kitaplık dergisinin kapağında ki kediydi *
kedi tutkunlarının bunu bi şekilde bulmalarını isterim *
Temmuz - Ağustos 2006 sayısı *
kapak olmasına değecek kadar önemli şeyler var içinde !



uykusuzluk bazen insanın daha üretken olmasına yol açıyor *
eee çünkü kuşlar bile uyurken ben evin içinde binbir takla atıyorum *
anahtar deliğinden bakıyorum bazen konulara *
ince eliyorum *
daha bi hassas oldum konular üzerinde *
adım adım psikopatlıpa doğru yelken mi açtım acep diye düşünmeden edemiyorum *
Jose Mauro de Vasconcelos 'un ; ''Kristal yelkenli '' kitabını kendime en yakın dost edinip uykumun gelmesini canı gönülden istiyorum *


dedim ya yukarıda * uykusuzluk bazen daha yaratıcı olmayı sağlıyor diye *
mesela köy pazarında satılan uzun bir köy eteğini alıp kendinize straplez elbise yapabiliyorsunuz *
rengine ve kumaşına bayılıp aldım bunu pazardan *
daha aldığım an modeli kafamda oturtmuştum *
hemen işe koyuldum !
VINTAGE MODELLER hep aklımı alır biliyorsunuz * yine öyle oldu !


bu pozu vermezsem gözüm açık giderdim *
Stereophonics dinliyip öğlen kahvemi içiyim ben *
şimdilik ciao ciao !
haaaa unutmadan kahve makinası alan çıkmadı bana * sanırım kendim alıcam *
berbat cafe crown eylemlerim ancak böyle son bulacaktır !