Cumartesi, Ekim 06, 2007

aylardan Ekim,amenna !




oooo toplaşın eşeliycez ortalığı yine *
kimseye fikir dayatmıyorum * fikrimi söylüyorum *
ben böyle düşünüyorum diyorum *
hoppp gel buraya aynı benim gibi düşün demiyorum !
rahat ol *  relax !


heryer mis gibi üzüm kokuyor *
nasıl güzeller * nasıl tatlılar *
Architecture in Helsinki dinleme havası *
şarap için güzel ve kırmızı manzarayı karşıma alıyorum *
ayağıma sürtünen gri bir kedim var * ve bahçede bize eşlik eden bissürü sevimli kediler * başlarını okşamam için sandalyemin bacaklarını sürtünerek bana kur yapıyorlar *
kayıtsız kalamıyorum *
samimi canlıları seviyorum *


çeyizde duran o çay takımları ne o öyle *
aç bakalım kutuyu *
çıkar hepsini *
modern kupalarına alışmış olan arkadaşların şok olsun *
Japon çay seti * hahahha *
Çin değil Japon * arada ki farka dikkat *
benim çeyiz yapılanmaya başladığı yıllarda henüz Çin atağa kalkmamıştı *


Ümit Yaşar Oğuzcan , '' Kadınlar için sone '' şiirinde ; küçük ayaklı ve uzun boylu kadınları severim diyor !
hoppaaaa
ya burda bir anatomik hata var *
1.80 boya 37 numara ayağım olsa nasıl dengede kalıp yürürdüm *
allah muhafaza tepe taklak yuvarlanırdım *
bu şiirde bir yanlışlık var *
oysa benim kocaman ayaklarım var !
fotoğrafta sizleri selamlıyor *


onlar hala avlanıyor *
Japonya 'da balina katliamları devam ederken kuzeyde bebek fok katliamları durmaksızın devam ediyor *
benimde bir parçası olduğum IFAW 'dan haberleri takip edebilir *
videoları izliyebilir *
tepkilerimize ortak olabilirsin !