Cuma, Ekim 05, 2007

üff deme püfff de *





bu sıralar ülke gündemi de geriyor beni ey blog !
anla beni işte *
gazeteleri sinir harbi içinde bitiriyorum *
bu ülkede yaşıyorsak hergün milyon tane atkasiyona hazırlıklı olmamız gerekiyor !
bakın 2007 yılında hala kuduzdan meydana gelen ölümler var *
şimdi bu kuduz vakası yüzünden civarda ki bütün kedi ve köpekler canlı canlı gömülür *
kalıbımı basarım * bayıltmaya gerek bile duymazlar *
ama bilmezler ki bunu önlemenin yolu o canlıları gömmekle sonlanmaz *
ah ahhh konuşaşsım var * konuşsam dinlermisin *
ama bak benimle aynı fikirde olmayabilirsin * bu yüzden sinirlenip linklerinden silme tavrı gösterme bana * türk bloglar birbirine küsünce hemen linklerini silerler ! * oysa birini okumak onunla aynı fikirde olduğun için değildir *
ben her kafadan başka sesler çıksın istiyorum *

yine konu saptı *
gazeteler diyordum *
türban tartışması haftalar birinci sayfalarda yerinde duruyor *
daha da durucak *
Dilek Önder ' in yazısını okudum * mutlaka okuyun *
günün yazısı ilan ettim bunu !*

birşey söylemek istiyorum *
benim de şikayetim var *
kapalı kızlar çok açık giyiniyor *
ben de onlardan tahrik oluyorum * ne olcak şimdi ? *
mesela düşük bel jean giyiyorlar * çatal meydanda ama kafa kapalı *
nasıl olcak bu iş Beyaz hocam ?*
mesela açık ve sexy ayakkabılar giyiyorlar *
diyelim ben saçlardan tahrik olmuyorum ama ayaklardan oluyorum *
nasıl olcak bu iş ? *
ben de onların öyle giyinmesini istemiyorum *
ılımlı islam kızlarımızın her uzuvunun görünmesi bende çelişki yaratıyor *
çok dar jeanler giyiyorlar * peki o zaman baş kapamanın amacı çokdan sapmıyormu ? kapalıyım ama en az açıklar kadar aykırı ve çılgınım imajına bürünmeleri yapay durmuyormu ? nasıl ve ne şekil olmak istediklerini onlarda bilmiyor * ne kadar kötü bir şey bu *
kapalı kızlarımızın skinny jeans ler ve kısa üstlerle * aman bi fırsatı olsada göbeğimiz açılıverse durumları ne olacak ? manikürlü french ojeli ayak tırnakları ne olucak ?
ben de buna bir çözüm istiyorum hükümetten *
dediğim gibi ya ben kapalı kızlarımızın saç telinden değilde * o topuklu ve sexy açık ayakkabılarından tahrik oluyorsam ?
Beyaz Hoca top sende .